5.0
gebaseerd op 264 reviews
Sofie - ongeveer 3 jaar geleden

Super service.

Dave - ongeveer 3 jaar geleden
Rita - ongeveer 3 jaar geleden

Alles was nieuw voor mij en alles was super uitgelegd en mooi resultaat

Inge - ongeveer 3 jaar geleden

Knipbeurt - verzorging- vriendelijkheid-prijs: Toppie over heel lijn! Tot de volgende!

Rita - ongeveer 3 jaar geleden
Dean - ongeveer 3 jaar geleden

Zeer tevreden klant, snit en kleur perfect

GWENDA - ongeveer 3 jaar geleden

Een kappersbehandeling bij Q-Hair geeft steeds een goed gevoel. De haartooi is perfect en steeds een goed gesprek. Beter kan je niet dromen.

Diane - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd dik in orde.TOP werk

Sylvia - ongeveer 3 jaar geleden
Floor - meer dan 3 jaar geleden