De kleur is super.
Het ontvangst en de gehele kappersbeurt os super vriendelijk
Femke
-
22 dagen geleden
Ben zeer tevreden. Valerie is een eerlijk iemand. Ze zegt wat goed is voor je haar. Gezondheid van het haar voor alles.
Rina
-
22 dagen geleden
Denny
-
25 dagen geleden
Rosemary
-
ongeveer een maand geleden
Altijd zeer tevreden!!
Edith
-
ongeveer een maand geleden
Vriendelijke service. Prima onthaal
Simone
-
2 maanden geleden
Eerste keer ik hier bij haar kom, Super lieve meid, geweldige uitleg over wat wel en niet kan en goed is voor het haar. En een top resultaat 🙏 enorm dankbaar.
Ellen
-
3 maanden geleden
Annelies
-
3 maanden geleden
Sandra
-
3 maanden geleden
Heel aangenaam ,zeer lieve persoon .
Chris
-
3 maanden geleden