5.0
gebaseerd op 264 reviews

De kleur is super.
Het ontvangst en de gehele kappersbeurt os super vriendelijk

Femke - 22 dagen geleden

Ben zeer tevreden. Valerie is een eerlijk iemand. Ze zegt wat goed is voor je haar. Gezondheid van het haar voor alles.

Rina - 22 dagen geleden
Denny - 25 dagen geleden
Rosemary - ongeveer een maand geleden

Altijd zeer tevreden!!

Edith - ongeveer een maand geleden

Vriendelijke service. Prima onthaal

Simone - 2 maanden geleden

Eerste keer ik hier bij haar kom, Super lieve meid, geweldige uitleg over wat wel en niet kan en goed is voor het haar. En een top resultaat 🙏 enorm dankbaar.

Ellen - 3 maanden geleden
Annelies - 3 maanden geleden
Sandra - 3 maanden geleden

Heel aangenaam ,zeer lieve persoon .

Chris - 3 maanden geleden