5.0
gebaseerd op 264 reviews
Casper - meer dan een jaar geleden

Valerie heeft een engelen geduld met kindjes. Hun haartjes zijn altijd mooi geknipt. De kindjes gaan zelf graag naar de kapper.

Febe - meer dan een jaar geleden
Sofie - meer dan een jaar geleden
Victor - meer dan een jaar geleden

๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

Bieke - meer dan een jaar geleden

Altijd top

Lutgarde - meer dan een jaar geleden
Els - meer dan een jaar geleden
Heidi - meer dan een jaar geleden

Dit was gewoon weg fantastisch, Valerie luistert naar je en mijn haarkleur is eindelijk zoals ik het graag wou. Ze geeft ook extra tips en trics. Ze kent haar vak, is aangenaam, vriendelijk, vlot . Voor mij is ze een toppertje, een echte aanrader

Sabine - meer dan een jaar geleden

Super zoals al heel vriendelijke dame

Inge - meer dan een jaar geleden