5.0
gebaseerd op 264 reviews

steeds vriendelijke en goede behandeling ,prima snit en nooit wachttijd

Hilda - ongeveer een jaar geleden
Kim - ongeveer een jaar geleden

Fijn om weer helemaal tiptop het kapsalon te kunnen verlaten!

Viviane - ongeveer een jaar geleden
Steven - meer dan een jaar geleden

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Bieke - meer dan een jaar geleden

Altijd goed ontvangen in het salon drankje word aangeboden ,goede service en prijs!

Edith - meer dan een jaar geleden
Lou - meer dan een jaar geleden

Zalig ontvangst leuke en leerrijke babbel meer dan tevreden over mijn kapsel

Sabine - meer dan een jaar geleden
Diane - meer dan een jaar geleden
Steff - meer dan een jaar geleden