5.0
gebaseerd op 264 reviews
Tibo - bijna 4 jaar geleden

Kapster gaf goede info over wat het best/mooist is voor mijn haar. En welk kapsel het best bij me past.

Evi - bijna 4 jaar geleden
Casper - bijna 4 jaar geleden

Altijd gezellig zitten (knippen)

David - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijk;
Je krijgt goed advies;
Geen wachttijden bij afspraak.

Suzy - bijna 4 jaar geleden
Diane - bijna 4 jaar geleden
Steven - bijna 4 jaar geleden

Valerie is niet alleen een topkapster, zowel voor kleuren, haarsnit, en voor brushing, en bovendien een heel fijne en toffe vrouw. Je kan op haar rekenen. Altijd duidelijk vriendelijk en correct. 5 sterren krijgt ze van mij.

Diane - bijna 4 jaar geleden
Eline - ongeveer 4 jaar geleden
Shari - ongeveer 4 jaar geleden