5.0
gebaseerd op 264 reviews

Spontane, vlotte en vriendelijke meid. Geeft veel info en vraagt door om te weten te komen wat de klant wil. Heeft kennis van zaken. Ik ga zeker terug.

Tania - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden , Valerie kent haar vak :)

Jana - ongeveer 4 jaar geleden

Superfijne kapster die weet wat ze doet.

Jolien - ongeveer 4 jaar geleden

Kei blij met mijn kleur en goede uitleg over de producten ! Super gedaan 😍

Sofie - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd hèèl tevreden en een leuke babbel!

Ann - ongeveer 4 jaar geleden

Super service...

Dave - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden over het resultaat, aangename en vriendelijke kapster 👍

Bieke - ongeveer 4 jaar geleden

Een bezoek aan dit kapsalon is altijd op elk gebied een aangename ervaring, waarvoor dank!

Rita - ongeveer 4 jaar geleden
Bjorn - ongeveer 4 jaar geleden

Super leuk zoals altijd

Inge - ongeveer 4 jaar geleden