5.0
gebaseerd op 264 reviews
Reinhilde - meer dan 2 jaar geleden

Prima vakwerk.

Dave - meer dan 2 jaar geleden
Wim - meer dan 2 jaar geleden
Hilde - meer dan 2 jaar geleden
Elise - meer dan 2 jaar geleden

Altijd geweldige service!

Max - meer dan 2 jaar geleden

Altijd even tot rust komen bij Q-hair
Valérie verzorgt mijn haar elke keer weer prachtig zodat ik maanden verder kan.

Ze is zeer professioneel, en weet perfect wat ze doet!

Ik ben al jaren zeer tevreden.

Kina - meer dan 2 jaar geleden
David - meer dan 2 jaar geleden

Een dikke 10, voor snit en kleur en al de rest! En zo mooie feestdecoratie!

Chantal - meer dan 2 jaar geleden
Samantha - meer dan 2 jaar geleden