5.0
gebaseerd op 264 reviews
Hannelore - bijna 3 jaar geleden
Leen - bijna 3 jaar geleden
Sofie - bijna 3 jaar geleden

Top gevoel om na het jaarlijks verlof terug bij mijn vertrouwde kapster Valerie te komen. Mijn haartjes heeft ze piekfijn in orde gebracht! Ook toffe babbel zoals steeds! Aanrader. 5 sterren verdient ze!

Diane - bijna 3 jaar geleden

Zeer goede kapster !

Jessica - bijna 3 jaar geleden

Zoals altijd zijn mijn haren super geknipt en gekleurd. Valerie neemt de tijd om samen te bekijken wat we gaan doen! Tooop!!

Annelies - bijna 3 jaar geleden

Altijd een goede service. Ga er telkens tevreden buiten.

Liesbet - bijna 3 jaar geleden
Kelly - ongeveer 3 jaar geleden

Heel vriendelijk onthaal en professionele uitleg

Heidi - ongeveer 3 jaar geleden
Myriam - ongeveer 3 jaar geleden