5.0
gebaseerd op 264 reviews
Stephanie - bijna 5 jaar geleden

ik vond het prima,de afspraak maken,het knippen en vriendelijke ontvangst.
ik ga zeker terug komen

hilda

Hilda - bijna 5 jaar geleden

Zeer tevreden met eindresultaat, kleur & snit perfect !

Gwenda - bijna 5 jaar geleden
Sarah - ongeveer 5 jaar geleden
Xander - ongeveer 5 jaar geleden
Mathieu - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd vriendelijk, haren heel erg mooi gedaan.

Melissa - ongeveer 5 jaar geleden
Lies - ongeveer 5 jaar geleden

Mijn kapster is gewoon de beste

Sylvia - ongeveer 5 jaar geleden
Natalie - meer dan 5 jaar geleden