5.0
gebaseerd op 264 reviews

Geweldige service. Zeer vriendelijk en heel bekwaam

noel - bijna 5 jaar geleden

Goede aanpak voor mijn zoontje zijn eerste kappersbeurt! En een mooi resultaat! Leuk extraatje: een doosje met zijn eerste geknipte lokjes :-)

Otto - bijna 5 jaar geleden

Geweldige ervaring voor mijn dochtertje die voor de eerste keer naar de kapper ging

Evy - bijna 5 jaar geleden

Topkapster! Neemt echt de tijd om naar je wensen te luisteren.

Bieke - bijna 5 jaar geleden
Greet - bijna 5 jaar geleden
Maja - bijna 5 jaar geleden

Steeds vriendelijk en ik kom altijd met een zeer mooi kapsel buiten :-)!

Belinda - bijna 5 jaar geleden

Heel aangenaam, zeer goede tips gekregen over hoe m'n haar te stylen ook.

Lies - bijna 5 jaar geleden

perfect geknipt, helemaal naar wens.

Lucas - bijna 5 jaar geleden
Diane - bijna 5 jaar geleden